madslaier

[ta daaa]! Nyt navn og design!

In Uncategorized on 13. marts 2010 at 18:20

Så så man lige hvordan det hele lige pludselig så herre prof ud, hva’?!

Mest åbentlyst for det nye design er at det nu kun er de tre nyeste indlæg der er synlige, og at du bliver nødt til at trykke dig videre for at læse hele indlægget. (prøv at gøre det nu, ved enten at klikke på overskriften eller på den røde [read more and comment] -box neden for dette.  Resten af indlægget indeholder alt muligt spændende om det nye navn og sår’n… det vil du da ikke gå glip af!?)

Jeg har brugt de sidste par uger på at prøve at finde et fee navn til den her blog i stedet for den smånarcicistiske og grænsende til masturbiøse brug af det der blev skrevet på min dåbsattest for snart 27 år siden… og til min store glæde og ikke mindst overraskelse opdagede jeg at ingen åbenbart har fundet på at registrere distorted.dk! Fluks rendte jeg i fakta med den sidste uges tomme flasker og sammenskrabede dermed de 89 kr den slags koster nu om dage…

Jeg skal ikke begive mig ud i at dybdeanalysere hvorfor netop dette navn hænger perfekt sammen med det jeg gerne vil med bloggen, men man er vel humanistisk studerende, hvilket som bekendt præger selv den mest jordbundne og snusfornuftige unge mand/kvinde med en trang til at intellektualisere ALT der intellektualiseres kan…!

Primært er distortion jo en fantastisk effekt der kan vride pænheden og det polerede ud af ethvert instrument, og få det til at lyde så dejligt møgbeskidt, skramlet og smadret! En hjørnesten i megen god musik, og i sig selv et oprør mod at musik skal stryge tilhørerne med håret. Distortion-effekten lader musikken sprænges af aggresivitet, oprør, nihilisme, had, ærlighed, undertrykte følelser og alle de kropsvæsker der dertil hører!

Desuden, men ikke uvæsentligt, er distorted eller forstyrret måske egentlig en ganske rammende karakteristik af eders ydmyge skribent…

Et yderligere nyt tiltag er at jeg fra nu af vil bestræbe mig på at smide en hurtig kommetar om de enkelte koncerter efter jeg har hørt dem også… Som enhver af jer der har snuset lidt til noget kvantitativ mediebrugsanalyse eller tilsvarende straks vil gennemskue, handler dette tiltage kun om trafikoptimering… Hvis bare halvdelen af jer (I er ca 30 faste læsere indtil videre) kigger forbi yderligere et par gange i løbet af ugen fordobles min trafik 😉

(note to self: gu’ ve’ hvor mange af dine læsere der synes det der var lige så sjovt på sådan et metarefleksivt plan, som du selv sidder og synes lige nu…?)

Jeg håber I føler jer underholdt, og måske endda oplyst, af min lille pseudo-journalistiske hobby!

/mads

  1. edit: der var langt over 100 hits forrige weekend, hvilket tyder på næsten 50 læsere… hvem fanden er I???

Skriv en kommentar